وبلاگ

معرفی بهترین میزبانی و دامنه

برا داشتن سایت در اینترنت شما نیازمند یک میزبانی و دامنه مناسب هستید. اگر یک مبتدی در این زمینه می باشید، ما در این مقاله بهترین هاست و دامین را معرفی می نماییم، پس ما را در ادامه همراهی کنید.

میزبانی وب اشتراکی محبوب ترین راه حل میزبانی است که از صدها شرکت میزبان وب در سراسر جهان خریداری شده است.

نحوه انتخاب بسته میزبانی وب مناسب

میزبانی وب مجموعه ای از توابع و ویژگی های سخت افزاری است. بنابراین، برای یافتن راه حل مناسب باید برخی از فرآیندهای فنی را درک کنید. این سیستم به هیچ وجه پیچیده نیست. فقط باید در نظر داشته باشید که فراوانی ویژگی های نامحدود ارائه شده توسط یک میزبان وب خاص به این معنی نیست که برنامه مشترک آنها دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید.

ویژگی های کلیدی بهترین هاست و دامین

در اینجا پنج ویژگی مرتبط با بسته های هاست اشتراکی گنجانده شده است:

فضای دیسک و ترافیک

هنگامی که می خواهید یک وب سایت را در وب میزبانی کنید، به مقداری فضای دیسک نیاز دارید که برای مواردی مانند فایل های کد مختلف، پایگاه داده ها و رسانه ها استفاده شود. این زمانی است که به مقدار مشخصی فضای دیسک نیاز دارید. به طور منطقی، هرچه وب سایت شما کوچکتر باشد، اهمیت این ویژگی کمتر می شود. اکنون که چند فایل را میزبانی کرده اید و آنها را به یک وب سایت تبدیل نموده اید، می خواهید کاربران به آن داده ها دسترسی داشته باشند. این زمانی است که پهنای باند وارد می‌شود. یک تونل را تصور کنید: هرچه تونل عریض‌ تر باشد، اطلاعات بیشتری می ‌تواند از آن عبور نماید. پهنای باند به همین صورت عمل می کند. بسیاری از هاست های وب پهنای باند نامحدودی را ارائه می دهند اما سرعت ترافیک را محدود می کنند که می تواند بر عملکرد وب سایت شما نیز تأثیر بگذارد. هنگام جستجوی یک طرح مشترک خوب به پهنای باند و سرعت ترافیک توجه کنید.

Uptime

Uptime زمانی است که وب سایت شما به صورت آنلاین بوده و کاربران می توانند بدون هیچ مشکلی به سایت دسترسی پیدا کنند. معمولاً بر حسب درصد از کل زمان مورد انتظار (بیست و چهار ساعت در روز، هفت روز هفته) اندازه گیری می شود. شرکت امن هاستینگ با ارائه آپتایم 99/99درصدی توانسته است بالا ترین میزان را برای شما عرضه کند. این شرکت بهترین هاست و دامین را برای مشتریان و کاربران فراهم می کند.

برای خریداری دامین یا دامنه کلیک نمایید.

پشتیبانی

پشتیبانی بسیار مهم است. اگر تازه وارد هستید، به این موارد دقت کنید.

کنترل پنل مناسب

کنترل پنل تاثیر زیادی در مدیریت سایت دارد، اگر می خواهید سایت خود را به خوبی مدیریت کنید، بهتر است هاست سی پنل تهیه نمایید. در امن هاستینگ هاست سی پنل آلمان، هاست سی پنل ایران و فرانسه در اختیار کاربران قرار گرفته تا به آسانی بتوانند تمام کارهای سایتشان را انجام دهند.

بهترین هاست و دامین

کلام آخر

برای اینکه بهترین هاست و دامین را برای سایت خود خریداری کنید، بایستی اطلاعات کاملی درمورد آن ها به دست آورید، سپس مناسب ترین گزینه را خریداری نمایید.

منبع

برچسب‌ها:, ,

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.