وبلاگ

هاست مناسب برای وب سرور

اگر شما فروشگاهی دارید و می خواهید برای آن سایتی راه اندازی کنید و یا وبلاگی دارید، حتما اسم هاست وب سرور به گوشتان خورده است. ما در این مقاله ویژگی های یک هاست خوب را برایتان آورده ایم تا در هنگام انتخاب میزبانی به آسانی تصمیم بگیرید، پس با ما همراه شوید.

ویژگی های یک هاست وب سرور مناسب

1. مقدار ذخیره سازی

هنگام انتخاب میزبانی وب خود، یکی از نگرانی های اصلی شما ممکن است این باشد که “چه مقدار داده می توانم ذخیره کنم؟” برای اکثر وب سایت های کوچک و متوسط، حجم کم کافی است.

2. مقدار پهنای باند

هنگامی که به دنبال هاست وب سرور هستید، اغلب فضای ذخیره سازی و پهنای باند مهم ترین گزینه می باشد که باید برایتان مهم باشد. پهنای باند چیست؟ این مقدار داده‌ای است که میزبان به شما و بازدیدکنندگانتان اجازه می ‌دهد تا در یک ماه معین آپلود و دانلود کنند.

فرض کنید وب سایت شما 1 مگابایت داده و پهنای باند ماهانه شما 10 مگابایت است. در ابتدای ماه، شما کل سایت را آپلود می کنید. اکنون یک مگابایت پهنای باند مصرف کرده اید. اگر یک بازدیدکننده از سایت شما هر صفحه را ببیند، 1 مگابایت داده را دانلود کرده است. این بدان معناست که شما می توانید تا 9 بازدید کننده در آن ماه داشته باشید (با فرض اینکه هر کدام از کل سایت شما بازدید کنند).

3. تعداد دامنه و زیر دامنه ها

هنگامی که یک سایت را اجرا می کنید، احتمال زیادی وجود دارد که زمان بیشتری طول بکشد تا سایت دومی را راه اندازی کنید. مدیریت یک حساب میزبانی برای هر سایتی که دارید کار سختی است، بنابراین مطمئن شوید که هاست وب سرورتان به شما اجازه میزبانی دامنه های متعدد را می دهد. اغلب، محدودیتی برای تعداد دامنه هایی که می توانید در یک حساب داشته باشید، وجود دارد.

هاست وب سرور

4. حساب های ایمیل و ویژگی ها

بسیاری از میزبان های وب نیز برای دامنه های شما حساب ایمیل ارائه می دهند.

5. پشتیبانی از چارچوب و نصب آسان

بسیاری از میزبان های وب از چارچوب های محبوب، سیستم های وبلاگ نویسی یا CMS ها پشتیبانی می کنند.

6. آپ تایم

هاست وب سرور بایستی بالاترین میزا آپ تایم را داشته باشد. هاست سی پنل فرانسه ارائه شده در شرکت امن هاستینگ با 99.9٪ زمان آپدیتی بهترین گزینه برای میزبانی می باشد.

7. پشتیبان گیری از سایت

به یاد داشته باشید، سرورها فقط کامپیوترهای بزرگی هستند که همه می توانند فایل ها را از آنها بخوانند. شما لازم است از تمامی فایل های سایت و پایگاه داده خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

8. پشتیبانی فنی

آیا می توانید با ارائه دهنده هاست وب سرورتان تماس بگیرید؟ در چه زمان هایی؟ آیا آنها آدرس ایمیل پشتیبانی دارند؟

هاست وب سرور

نتیجه گیری

برای انتخاب یک هاست وب سرور مناسب لازم است تمام مواردی که در این مقاله گفته شد را در نظر بگیرید. همچنین فراموش نکنید که هاست در اینترنت مانند خانه ما در دنیا خارج از اینترنت می باشد، بنابراین با انتخاب خاستی درست سایت خود را در بالاترین نتایج جستجوی گوگل مشاهده کنید.

منبع

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.