وبلاگ

بررسی سرور vps

برای در دسترس قرار دادن یک سایت به صورت آنلاین، فایل های آن باید در یک وب سرور آپلود شوند. برای این کار یک ارائه دهنده میزبان خریداری می شود. جهت خرید سرور vps لازم است در مورد تمام میزبان ها اطلاعاتی داشته باشید، بنابراین با ما همراه شوید.

 سرور vps چیست؟

VPS یا سرور خصوصی مجازی شکلی از میزبانی ابری چند است که در آن منابع سرور مجازی از طریق اینترنت، یک ابر یا ارائه دهنده میزبانی در دسترس کاربر نهایی قرار می گیرد.

  • هر VPS بر روی یک ماشین فیزیکی نصب شده است و توسط ابر یا ارائه دهنده هاست اداره می شود و چندین VPS را اجرا می کند.
  • یک VPS سطوحی از عملکرد، انعطاف ‌پذیری و کنترل را بین مواردی که توسط میزبانی مشترک چند کاربری ارائه می ‌دهد. در آن تمام منابع سخت افزاری و نرم افزاری یک ماشین فیزیکی به طور مساوی بین چندین کاربر به اشتراک گذاشته می شود.
  • برای ارائه دهندگان میزبانی سنتی، VPS نشان دهنده تعادل خوبی از هزینه، انعطاف پذیری، مقیاس پذیری و کنترل بین میزبانی مشترک و اختصاصی است و آن را برای تجارت الکترونیک، برنامه هایی که ترافیک متوسط ​​یا پراکنده دارند، سرورهای ایمیل، CRM و غیره مناسب می کند.

برای خرید سرور vps با سرعتی فوق العاده کلیک نمایید.

انواع میزبان ها

  1. هاست اشتراکی مشابه مسکن آپارتمانی است، جایی که مستاجرین خدماتی مانند پارکینگ، اتاق خشکشویی، استخر و غیره را به اشتراک می گذارند.
  2. میزبانی اختصاصی مشابه خانه تک‌ واحدی است که در آن همه چیز به یک مالک اختصاص داده شده است.
  3. سرور VPS جایی در این بین است. جایی که هر یک از ساکنان خدمات بیشتری (لندشویی، پارکینگ و غیره) خود را دارند، اما هنوز هم یک شهر سبز، یک باشگاه سلامت و سایر خدمات فیزیکی گسترده تر و مشترک دارند.
خرید هاست vps

هاست اشتراکی

هاست اشتراکی ابتدایی ترین و مقرون به صرفه ترین شکل هاست است. در این هاست منابع به نسبت مساوی در اختیار همه کاربران قرار می گیرد. میزبانی اشتراکی برای وب‌ سایت‌ ها، برنامه ‌های وب شخصی و ابتدایی که ترافیک کمی دارند، ایده‌آل است.

سرور vps

همانطور که قبلا ذکر شد، سرور VPS یک گزینه برتر برای میزبانی مشترک در نظر گرفته می شود. در این میزبانی، منابع مشترک در اختیار کاربر نهایی قرار می گیرد که کنترل بیشتری بر مشخصات سیستم دارد.

هاست اختصاصی

برخلاف هاست اشتراکی و VPS، هاست اختصاصی به کاربران نهایی امکان دسترسی به تمام منابع سخت افزاری یک سرور داده شده را می دهد. هاست اختصاصی بالاترین سطح ایزوله و امنیت ارائه می دهد و گران ترین هاست می باشد.

مزایای خرید سرور vps چیست؟

سفارشی سازی

شما می توانید آن را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید.

کنترل

توانایی نظارت بر محیط میزبانی را ارائه می دهد. همچنین، اگر قصد دارید برنامه ‌هایی را نصب کنید که نیاز به راه‌اندازی مجدد سیستم دارند، می‌توانید این کار را بدون تأثیرگذاری بر شخص دیگری انجام دهید. حتی اگر یک سرور VPS را با دیگران به اشتراک بگذارید، سرور شما می‌تواند بدون ایجاد اختلال در دیگران راه ‌اندازی مجدد شود.

ارزان تر

مقرون به صرفه تر از یک سرور اختصاصی

منابع اختصاصی

با خرید سرور vps ، هر زمان که به آن نیاز داشته باشید، مقدار رم از پیش تعریف شده ای در دسترس شما است.

مقیاس پذیری

یکی دیگر از ویژگی های عالی در مورد VPS این است که می توانید منابعی را که فکر می کنید به آن نیاز دارید، خریداری نمایید.

کلام آخر

با خرید سرور vps ، نه تنها حجم عظیمی از فضای ذخیره سازی و پهنای باند (که کاملا متعلق به شماست) را دارید، بلکه یک راه حل مقرون به صرفه برای برآورده کردن خواسته های یک سایت شلوغ است.

منبع

برچسب‌ها:,

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.