وبلاگ

هاست اشتراکی و ویژگی های آن

هاست اشتراکی میزبانی است که در آن تعدادی از وب سایت ها فضای سرور را به اشتراک می گذارند. میزبانی اشتراکی یک انتخاب محبوب برای بسیاری از صاحبان وب سایت می باشد زیرا مقرون به صرفه و کاربر پسند بوده همچنین برای عملکردهای مختلف طراحی شده است. در ادامه در رابطه با هاست اشتراکی با امن هاستینگ همراه باشید

نحوه عملکرد هاست اشتراکی

هاست اشتراکی ترتیبی است که در آن چندین وب سایت بر روی یک سرور میزبانی می شوند. منابعی مانند فضای دیسک، CPU و حافظه به اشتراک گذاشته شده و هزینه بین تمام کاربران سرور تقسیم می گردد.

ویژگی های هاست اختصاصی

میزبانی اختصاصی به این معنی است که یک وب سایت بر روی سرور خود میزبانی می شود. این امر به مشتریان امکان کنترل کامل بر نحوه استفاده از سرورشان را می دهد و عملکرد استثنایی را تضمین می کند. میزبانی اختصاصی نیازمند یک تیم فنی می باشد.

مزایای هاست اشتراکی

استفاده از هاست اشتراکی دارای مزایای زیادی می باشد، به خصوص اگر بودجه کمی دارید و نمی خواهید زمان زیادی را صرف نگرانی در مورد جنبه های فنی مدیریت یک وب سایت کنید. در اینجا چند مورد از مزیت های آن را بررسی می کنیم.

هاست اشتراکی

1. تعمیر و نگهداری کم

یکی از جذاب ‌ترین مزایای میزبانی اشتراکی این است که نیازی به مهارت فنی ندارند. اکثر شرکت‌ های میزبانی هاست تمام مدیریت و نگهداری فنی سرور را انجام می دهند.

2. مقرون به صرفه

یکی دیگر از مزایای اصلی هاست اشتراکی قیمت آن است.

3. کاربر پسند هاست اشتراکی

میزبانی وب سایت در یک سرور اشتراکی بین مبتدیان بسیار محبوب است زیرا به هیچ نوع دانش فنی یا تجربه قبلی نیاز ندارد. به گونه ‌ای طراحی شده که راه‌ اندازی و پیمایش آسان باشد، بنابراین کاربران نیازی به استرس در مورد یادگیری نکات میزبانی وب ندارند.

4. آسان برای ارتقاء

نحوه انتخاب بهترین ارائه دهنده هاست اشتراکی

انتخاب شرکت مناسب برای میزبانی وب سایت خود احتمالاً مهمترین تصمیمی می باشد که هنگام راه اندازی وب سایت خود می گیرید. برای انتخاب درست لازم است:

1. نیازهای خود را درک کنید

_از چه پلتفرمی استفاده خواهید کرد؟

_در حال حاضر چقدر ترافیک دارید و رشد پیش بینی شده شما چقدر است؟

_آیا به پشتیبانی فنی و راهنمایی نیاز دارید؟

_چه نوع محتوایی را منتشر خواهید کرد؟

_آیا به ویژگی ها و افزودنی های خاصی نیاز دارید؟

هاست اشتراکی

2. به دنبال نرخ های uptime قوی باشید

مدت زمانی که یک سرور در دسترس است، آپ تایم نامیده می شود. این گزینه به طور کلی به عنوان معیاری برای قابلیت اطمینان سیستم، کیفیت تعمیر و نگهداری تعریف می شود.

3. پشتیبانی مشتری بسیار مهم است

اگر سایت شما به طور ناگهانی با خطایی مواجه شد، بتوانید به راحتی با پشتیبانی تماس گرفته و پاسخ دریافت کنید.

نتیجه گیری

بسته میزبانی ابری مدیریت ‌شده سایت امن هاستینگ به ‌طور ویژه تنظیم شده است تا شامل همه چیزهایی باشد که یک کسب‌ و کار نیاز دارد مانند ویژگی‌ های فنی درجه یک، پشتیبانی برجسته از مشتری و غیره.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هاست اشتراکی با متخصصان ما در تماس باشید.

منبع

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.